Sider

fredag 22. januar 2010

Jeg lister meg så stilt på tå ...




når jeg skal ut og ...nei, jeg skal igrunn ikke røve ,bare låne.
Noen bilder.
Og så får jeg  be om tilgivelse i etterkant.;)

For min favoritt blogg nummer 1 ,
og som er den første bloggen jeg leste for to år siden ,
er blitt nominert til  
 Årets mest estetiske blogg
inne hos den flotte foreldre/barn bloggen





Og siden Mali-Mo kanskje ikke selv vet om denne nominasjonen ,
og fordi det kanskje ikke er så lett å blogge
 akkurat der hun befinner seg nå,
så tenkte jeg at jeg kunne bidra
med å spre det glade budskap .

Denne fantastiske bloggen har nemlig
 inspirert meg ,fått meg til å le ,
 fått meg til å pusse opp;)og rørt meg til tårer.
Bloggen er veldig jordnær og fin ,
og deler nydelige bilder med leserne
samt formidler historier ifra livet ,
 på en vakker
og usedvanlig fin måte.

 Og ...
 så har den
verdens søteste lille
  Amalie :)


Har du lyst å gi en stemme til den flotte Mali-Mo bloggen ?
Da kan du gi den her.

(Håper du tilgir meg, Mali-Mo ,for min lille røvertokt ;)
For man skal jo igrunn spørre pent om lov før man "røver"  bilder ifra andre bloggere i bloggeland.;) )













Alle foto  tilhører Mali-Mo .

10 kommentarer:

Marte sa...

Vet du, det er kanskje den aller fineste bloggen jeg vet om, den treffer meg på alle måter. Det er også en av de første bloggene jeg ble "hekta" på;)
Så koselig at du reklamerer litt for henne!

Ønsker deg en riktig fin helg!
klem, Marte

Hem och Lycka sa...

Vilken underbar blogg du har! Självklart röstar jag på Mali-mo, jag läser hennes blogg och tycker den är väl värd att vinna!

kram Mia

Therese ❦ Fjellrosa sa...

Jeg er helt enig med deg, Mali-mo har en usedvanlig fin og varm blogg med nydelige bilder. Synes det er flott jeg at du lager et innlegg til ære for henne :)

Håper du får en fin helg :)

Jannicke sa...

..helt enig - så flott du løfter henne frem på denne måten :o)

Jeg har stemt for en stund siden, og det ble det samme som Mia i Sverige ;o)

Klem J.

Heidi sa...

Jeg er helt enig med deg i at Mali-mo sin blogg er nydelig, på så mange måter! Og hun fortjener hvert go`ord og hver stemme hun får.♥
God helg! Klem Heidi

Fru sommerfugl sa...

Enig med deg. En nydelig blogg, så jeg henger meg på den:) Ha en flott helg.

HønePøne sa...

Jeg er også en stor Mali-mo fan, så dette var på sin plass synes jeg ;)
God helg, Monja!

Den gode feen sa...

Så fint gjort av deg!!! Eg er heilt enig i det du skriv. Håpar ho vinn :) God helg klem :)

Hege Evensen sa...

hun har en fin blog...

ha en god ukestart:)

mali-mo sa...

Du er vel den sjønneste!!!!! Nå må jeg inn og sjekke på Foreldremanualen, dette var en overraskelse da! Så koselig å bli nominert, visste ikke at sånne ting fantes ;) Og så knallkjekt av deg å lage dette innlegget!!!! Du må nok bare være verdens søteste dame ;) Klemmer i fleng. Og for ordens skyld: hehe, du er tilgitt ja ;)