Sider

lørdag 19. januar 2013

Usikkert...


Det ble stille her på bloggen store deler av desember og etter jul.
Jeg har fått endel mailer ifra kunder som etterlyser nettbutikken, og føler jeg må komme med en liten oppklaring.
De siste to årene har jeg vært syk og har lenge vært i tenkeboksen om jeg skulle lukke nettbutikken.

Det å drive alene og i tillegg ikke  makte å gjøre de arbeidsoppgaver som må til for at butikken skal være oppe og gå, har vært tidvis hardt.
Sist vår valgte jeg å ta en pause samtidig som jeg valgte å ikke forlenge kontrakten med dem som driftet nettsiden min.
Jeg hadde planer om å starte opp igjen i høst og hadde funnet ny nettleverandør, men måtte omsider kaste inn håndkleet.

Nettbutikken kommer til å være i dvale på ubestemt tid, og hvor lenge den tiden vil vare vet jeg ikke.
Helsen kommer først, uten at jeg ønsker å gå nærmere inn på det, da det blir privat,sånn i bloggsammenheng.

Det er tungt å ha lagt ned så mange arbeidstimer i noe man forhåpentligvis ønsket å kunne leve av på sikt, men jeg velger å se fremover og tenke at jeg har da lært endel på veien.
På godt og vondt.

Om jeg åpner butikken igjen i 2013 vil tiden vise.
Nå fokuserer jeg på helt andre ting og ønsker meg mest av alt 
mye tid med familien og god helse i året som kommer.

Takker for mailer jeg har fått ifra både kunder og venner. Det varmer.

Jeg kan se i besøkstelleren min at det jevnt og trutt er besøk her, så til deg som er innom vil jeg ønske alt godt for 2013 og sender avgårde en god klem i samme slengen.
Et sporadisk innlegg kan hende kommer i ny og ne her på bloggen:)




        Foto: www.rice.dk       

6 kommentarer:

Turid sa...

Så leit at du sliter med helsen! Forstår godt at du prioriterer den, fremfor noe annet. Det er det viktigste av alt, for hvis helsen ikke fungerer, stopper andre ting også opp. Vet det, fordi jeg selv har slitt med helsen de siste par årene. Butikken din er super, så mye vakkert har du solgt. Ønsker deg god bedring, og håper å se nettbutikken oppe og gå igjen etterhvert. Noe slikt kunne jeg ha tenkt meg å drevet med selv også. Lykke til! :)

Klem, Turid

Photo-Me-Life med mirakelbaby i magen sa...

Hvor trist at du sliter, spesiellt når du har bygget opp noe så flott som en nettbutikk hvor ting må settes på vent. Men vet du hva, ta vare på deg selv å hør på kroppen. Nettbutikken kan startes igjen når du er klar for det, ikke når vi andre er klar for det. Tenk sånn. Selv om det er kjipt akkurat nå så kommer dagen hvor den kan startes igjen.

Ja her i huset ble det baby, vi går og venter akkurat nå på at ting skal skje fremover. Det er rart å tenke på at kanskje i morgen kan livet være snudd opp ned, kanskje om 1 mnd...vi vet ikke å det er spennende. Har fått beskjed at det kan skje fra nå og ut så....jeg sitter her i sofaen jeg og..venter :)

krinkelkroken sa...

Ta vare på deg selv Monja , helsen er viktigst! Håper vi kan sees en gang i løpet av våren. klemmer

Ymmeli sa...

Et klokt valg du har tatt. Jeg sender deg en god klem og rent egoistisk ønsker jeg å se deg tilbake på bloggen. Men det er når du har lyst og overskudd. Ta vare på deg selv!

Olstad sa...

Hei Leit å høre at du sliter med helsen. Ønsker deg alt godt og god bedring. Håper du starter opp nettbutikken igjen for den butikk trengs:-) Store klemmer til deg.

Elin Osa Søreng sa...

Savner deg både på blogg og nettbutikk :o) Håper helsa er bedre, og at vi ser deg snart igjen!

Hilsen Elin